Pagina's

vrijdag 8 augustus 2014

Omslagdoek

Speciaal voor de wat koudere zomerse dagen heb ik deze omslagdoek gehaakt. Het patroon komt uit Haken en Kleur. Of ik hem echt als omslagdoek ga gebruiken weet ik nog niet, ik ben er nog niet helemaal uit of dat echt iets voor mij is. Maar als sjaal is hij ook goed te gebruiken! De kleur vind ik wel heel gaaf. Voor deze omslagdoek heb ik cotton merino van Drops gebruikt, erg fijne wol voor een omslagdoek/sjaal.



De komende weken ben ik even afwezig, ik geniet dan van de Franse zon! Hopelijk heb ik mijn omslagdoek weinig nodig... Tot over een aantal weken!

3 opmerkingen:

  1. Via Annemaries haakblog op die van jouw terecht gekomen. Ga je volgen, ben benieuwd naar meer.
    Mooie omslagdoek, kleurencombinatie vind ik erg mooi.
    Ook ik haak met enige regelmaat kleine en grote dingen. neem gerust eens een kijkje op:http://decreatieveuil.blogspot.nl
    Fijne vakantie!
    Groetjes, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Olá Michelle,amei a combinação de cores que você usou.Lindo crochê.Bom domingo.Valéria.(Brasil).

    BeantwoordenVerwijderen